کاربرد شماره تلفن مجازی

کاربرد شماره تلفن مجازی:

آیا بیزینس شما یک شماره تلفن ثابت دارد؟ شماره تلفن ثابت میتواند از موارد ضروری باشد حتی بدون درنظرگرفتن اندازه کسب و کارتان. در حالی که ممکن است مکان فیزیکی شما اجازه داشتن شماره تلفن ثابت خوبی را به شما ندهد، می توانید از با خرید شماره مجازی از مزایای شماره تلفن ثابت برخوردار شوید. فواید داشتن یک شماره تلفن ثابت منحصر به فرد بسیار زیاد است. شماره تلفن ثابت میتواند فروش شما را افزایش دهد ازجمله مزایای آن موارد زیر میباشد.

۱- افزایش رضایتمندی مشتریان:

کاربرد شماره تلفن مجازی در کسب و کار های کوچک  بسیار زیاد است از جمله اینکه در بیزینس هایی که شماره تلفن مجازی ندارند,  واقعا نا امید کننده میباشد و میتواند حس بدی در مورد شرکت به شما بدهد. با داشتن شماره تلفن ثابت یا شماره تلفن مجازی شما میتوانید رضایتمندی مشتریان را به سادگی بهتر کنید. شماره تلفن ثابت دسترسی مشتریان به شمارا راحت تر  میکند و به سوالهایشان پاسخ میدهد. آنها قادر به تماس گرفتن در هرروز و هر ساعتی با شما میباشند. با این کار دسترسی مشتریان به شما بیشتر میشود و آنها هم بالطبع مشتری شما باقی میمانند.

۲- راحتی در به خاطر سپردن:

از دیگر کاربرد شماره تلفن مجازی در کسب و کار های کوچک این است که نسبت به شماره تلفن های دیگر راحت تر در ذهن میماند و مردم با شما تماس میگیرند و همین باعث افزایش فروش خواهد شد و میتواند یک ابزار قدرتمند مارکتینگ برای کسب و کارتان باشد.

۳- اعتبار:

شماره تلفن فقط برای شرکتهای بزرگ نیست برای تمام شرکتها با اندازه های مختلف میتواند مناسب باشد مخصوصا کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند. کاربرد شماره تلفن مجازی در کسب و کار های کوچک دادن اعتبار به بیزینس شما می باشد و میتوانید خارج از محل کاریتان کار کنید بدون آنکه کسی متوجه بشود.

۴- قابلیت انتقال:

هما نطور که توضیح داده شد، شماره مجازی همانند یک شماره ثابت عمل میکند با این تفاوت که دیگر مالکیت شماره تلفن شما منوط به یک مکان به خصوص نیست و با خرید شماره مجازی دیگر مکان و موقعیت کسب و کار شما اهمیتی ندارد. کاربرد شماره تلفن مجازی در کسب و کار های کوچک جابجا کردن کسب و کاربه راحتی و بدون دردسر می باشد, دیگر مشتریانتان هر کجا که باشید به راحتی با شما در تماسند. با داشتن یک شماره مجازی میتوانید در دسترس باشید بدون در نظر گرفتن اینکه کجا قرار گرفتید

۵ – ابزاری برای مارکتینگ:

آیا میدانستید با داشتن و خرید شماره مجازی میتوانید فعالیت مارکتینگ خود را به راحتی پیگیری کنید. در موردش فکر کنید، شما یک وبسایت دارید، آگهی چاپی و اید یک بیلبورد در بزرگراه مدرس دارید وقتی فردی شماره شما را میگیرد از کجا میدانید این تماس از کجا آمده است. با خرید یک شماره مجازی و قرار دادن آن در هر یک از تبلیغ هایتان میتوانید متوجه شوید که تماسهایتان از کدام یک از کمپین های شما آمده است و در نتیجه این شماره تلفن های مجازی میتواند به عنوان ابزاری در راستای مارکتینگ شما استفاده شود . بنابراین حجم تماسها، فروش و ROI شما ا میتواند افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید شماره مجازی به وبسایت ما مراجعه کنید.

 

@!#

کسب وکار جدید

کسب وکار جدید

کسب وکار جدید

۶نوع شخصیتی که هر استارتاپ و کسب وکار جدید به آنها نیاز دارد

موفقیت استارتاپ ها هیچ نسخه ی تضمین شده ای ندارد اما برنارد شونر اعتقاد دارد اعضای تیم شما می توانند باعث موفقیت یا شکست کسب وکار جدید شما شوند. شونر که دکترای خود را از ام آی تی گرفته و یکی از مؤسسین کسب وکار جدید ThingMagic بود، شرکت خود را در سال ۲۰۱۰ به Trimble Navigation فروخت. تیم ThingMagic در ابتدا ۵ مؤسس داشت. اما زمانی که شرکت فروخته شد، به گفته ی شونر تنها دو نفر از آنها باقی مانده بودند. این باعث شد وی بیشتر در مورد پویایی تیم ها تحقیق کند.

او می گوید: «نقش های خاصی در هر شرکت یا استارت آپ فناوری هست که که فکر می کنم اگر احتیاط بیشتری در مورد آنها به خرج دهید، شانس موفقیتتان افزایش می یابد. با اینکه برخی از شرکت ها حتی با یک یا دو نفر آغاز به کار می کنند، شونر می گوید ۶ تیپ شخصیتی اصلی وجود دارد که به عقیده ی او تیم خوبی می سازند. اعضای تشکیل دهنده ی تیم رویایی شونر به قرار زیر هستند.

۱– نابغه ی نقش اول

شونر می گوید: «به نظرم این در فضای استارت آپ های حوزه ی فناوری تقریباً پذیرفته شده است که بهتر است یک نفر با دانش فنی بالا داشته باشید. کسی باید وجود داشته باشد که رهبری فنی تیم را بر عهده بگیرد».

۲– رهبر

شونر اعتقاد دارد داشتن کسی که کارها را سرپرستی کند اهمیت زیادی دارد. این فرد معمولاً مدیرعامل است. او می گوید: «در تیم های مؤسسی که تعدادشان بیشتر است، اینکه مثلاً پنج نظر متفاوت و با وزن برابر داشته باشیم می تواند کمی دردسرساز شود. دموکراسی خوب است، اما نه برای یک استارت آپ. لزوماً لازم نیست همیشه حق با رهبر یا مدیرعامل باشد، اما خوب است وی شخصیتی مناسب برای رهبری داشته باشد که دیگران حرفش را بخوانند».

۳- کارکشته ی صنعت

شونر می گوید این همان کسی است که اغلب در استارت آپ های جوان غایب است، اما تأکید می کند که داشتن فردی با تجربه در تیم اهمیت زیادی دارد.

او می گوید: «کسی که واقعاً صنعت مورد نظر را بشناسد می تواند ارزش بسیار زیادی داشته باشد. این نوع آدم ها فقط به دنبال چیزهای جذاب یا تازه نیستند. بلکه این تجربه را دارند که بفهمند در یک صنعت به خصوص، به چه چیزی نیاز است».

۴- متخصص فروش

شونر که اعتقاد دارد متخصصین جوان حوزه ی فناوری اغلب از ارزش یک کارشناس فروش در تیم خود بی اطلاع اند، در این باره می گوید: «متخصص فروش کسی است که نه تنها با صنعت مورد نظر آشنایی دارد، بلکه خوب می داند چطور آن را به مشتری بفروشد. وقتی سعی داریم دیگران را به پرداخت پول ترغیب کنیم، دیگر موضوع بر سر فناوری نیست؛ بلکه بر سر این است که چه ارزشی می توانیم برای مشتری فراهم کنیم».

۵- سوپر استار ارتباطات

سوپراستار استارت آپ شما به عقیده ی شونر می تواند همان نابغه یا مدیر عامل شرکت باشد. به هر صورت او کسی است که می تواند دیگران را متوجه شرکت شما کند.

شونر در این باره می گوید: «این همان کسی است که باید استراتژی خود را حول وی تدوین کنیم. او همان است که شما به کنفرانس ها و جلسات مختلف خواهید فرستاد».

۶- راهنمای امور مالی

نگه داشتن حساب هزینه ها، مخصوصاً وقتی هنوز محصولی روانه ی بازار نکرده اید اهمیت زیادی دارد. شونر می گوید: «داشتن یک شخصیت مالی مهم است. شما به کسی نیاز دارید که از پس اعداد و ارقام به خوبی بر بیاید». با این حال، اگر هنوز در مرحله ای نیستید که بتوانید از پس هزینه های شش نفر بر بیایید، در صورتی که حد اقل یکی دیگر اعضای تیم شم مدیریت مالی داشته باشد، می توانید به توصیه ی شونر این مورد را از فهرست خود حذف کنید.


برگرفته شده از: ۶ شخصیتی که هر استارتاپی به آنها نیاز دارد  http://digiato.com

 

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

برخورد با همکاران

چگونه با همکاران خود رفتار کنیم ؟

ارتباطات مؤثر در حال تبدیل شدن به یک «هم افزایی» جدید است؛ یک اصطلاح عام که برای توصیف همه مدل ارتباط کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. اما روی لینکدین به هزار نفر غریبه درخواست دادن، از شما یک فرد متبحر در برقراری این نوع ارتباطات نمی سازد، بلکه تنها شما را به یک مزاحمت ناخوشایند و آزاردهنده تبدیل می کند.

ایجاد ارتباطات مؤثر می تواند بسیار مفید باشد. فقط باید این کار را به شیوه ی درستی انجام دهید. آنچه در ادامه خواهید خواند چند راهنمایی کوتاه برای برقراری این نوع ارتباطات به شیوه ای صحیح است.

رفاقت و کار را با هم مخلوط نکنید

این یکی از آن دست مواردی است که وجود حد و مرز در محیط کاری را الزامی می کند. بسیاری از متخصصین کسب و کار قویاً اعتقاد دارند دوستی و کسب و کار آبشان با هم توی یک جوب نمی رود. اصولاً هر وقت پای پول در میان باشد، رفاقت تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

دلیل این امر واضح است. شما بعد از یک طلاق رسمی نمی توانید با شریک زندگی یا کاری خود دوست باقی بمانید. رفاقت و صمیمیت بینهایتی که امروز در فضای کسب و کار وجود دارد می تواند در پی یک مشکل کاری برای همیشه کاملاً از بین برود.

حتی اگر فکر کنید می توانید از پس یک تجربه ی کاری بد بر بیایید و آن را حل کنید (که نمی توانید)، نخواهید توانست اثرات این مشکل را از ذهن خود و طرف کاری تان پاک کنید و این تا ابد در ذهن طرفین باقی خواهد بود.

وقتی روابط شخصی با تصمیم گیری های کاری مخلوط می شوند، ناخواسته جانبداری زیادی را با خود همراه می کنند. این جانبداری می تواند توانایی شما در اتخاذ تصمیمات دشواری که در کسب و کار با آنها روبرو می شوید را مختل کند.

روابط مؤثر، خیابانی دوطرفه هستند

یک روحیه ی ارتباط ساز واقعی، روحیه ای باز و رو به بیرون است. به همین دلیل است که مؤثر ترین شیوه برای برقراری ارتباطات کاری یاری، رساندن به دیگران پیش از انتظار دریافت آن است. هرچه باشد همه ی ما تمایل بیشتری برای باز کردن در به روی کسی داریم که به جای فروش ظروف پلاستیکی، ظرف شیرینی به سمت ما تعارف می کند.

یک راه مناسب برای این کار، پرورش عادت برقراری ارتباط با کسانی است که با ما منافع مشترک دارند. باید آنقدر این کار را انجام دهید که همه شما را به این خصوصیت بشناسند، پس دلسرد نشوید و به این کار ادامه دهید. در نهایت، وقتی کسی نیاز دارد به شخصی با یک کسب و کار مشخص مرتبط شود، اولین نفری که به ذهن می رسد شما خواهید بود.

کسانی که در این کار تبحر دارند می دانند با پیشقدم شدن در پیشنهاد این نوع ارتباطات کاری به دیگران، بیشترین استفاده را از آن خواهند برد. شما هم باید همین کار را بکنید. اگر به اندازه ی کافی پشتکار داشته باشید، بقیه شما را با این خصوصیت به ذهن خواهند سپرد و اولین نفر به شما مراجعه خواهند کرد.

ذهنتان را باز نگه دارید

یکسان رفتار کردن با همه، راه خوبی برای برقراری ارتباطات مؤثر است. موفق ترین کارآفرینان اغلب روحیه ای ستیزه جو دارند که گاهی اوقات به زندگی شخصی شان نیز سرایت می کند. خیلی از کارآفرینانی که امروزه دستشان به دهنشان می رسد و مردم برای ملاقاتشان سر و دست می شکنند، زمانی اوضاع متفاوتی داشته اند. هر کسی می تواند به صورت بالقوه، یک ارتباط کاری بسیار مهم در آینده باشد، حتی کسی که پشت میز ثبت سفارش می نشیند و سفارش غذای مردم را می گیرد. اگر همین شخص، فردا روز تبدیل به مدیر عامل کسب و کاری شود که شما باید با آن قراردادی منعقد کنید، رفتار امروز شما در خاطرش خواهد ماند.

بنابراین ذهنتان را باز نگه دارید، خود را در زندان قضاوتها محصور نکنید و روحیه ی خودمحوری تان را همین امروز کنار بگذارید.


برگرفته شده از: ۳ راهکار برای تقویت ارتباطات مؤثر کاری    http://digiato.com

  http://www.inc.com     Ways to Take Your Networking to the Next Level

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

تلفن گویا

دستورالعمل طراحی منو تلفن گویا برای کسب و کارها

این «دستورالعمل تلفن گویا برای کسب و کارها»  راهنمایی‌ مفید برای طراحی یک سیستم تلفن گویای مشتری‌‌پسندمی باشد. نخست، همیشه باید سیستم تلفن گویای خود را «پروژه‌ای در دست تکمیل» تلقی کنید که باید همواره تحت نظارت باشد تا بهترین خدمات را به مشتریان همواره متغیرتان ارائه دهد. حال، در این‌جا چند مورد از سودمندترین اقدامات در زمینه تلفن گویا را برای کارآمد کردن سیستمتان، چه برای خودتان و چه برای مشتریانتان، پیشنهاد می‌دهیم:

  • [highlight]به تماس‌گیرندگان فوراْ اطلاع باید دهید چه انتظاری از سیستم داشته باشند.[/highlight]

این قانونی ساده است که در مورد هر اقدامی در زمینه مشتریان صدق می‌کند. خوشامدگویی گرمی بکنید و مختصر و مفید توضیح دهید که سیستمتان قادر است چه خدماتی به تماس‌گیرنده ارائه دهد.

  • [highlight]گزینه صحبت با یک اپراتور زنده را از تماس‌گیرندگان دریغ نکنید.[/highlight]

سیستم تلفن گویای شما هر قدر هم که برای مشتریان مفید باشد، همیشه زمان‌هایی هست که مشتریان می‌خواهند و نیاز دارند با یک اپراتور زنده برای حل مشکلشان صحبت کنند.

  • [highlight]هر زمان مقدور بود، زمان حدودی انتظار برای تکمیل درخواست مشتری را به اطلاعش برسانید.[/highlight]

اگر تماس را به اپراتور زنده منتقل می‌کنید، زمان حدودی انتظار و امکان بازگشت به سیستم تلفن گویا را به تماس‌گیرنده اطلاع دهید.

  • [highlight]تماس‌گیرندگان را مجبور نکنید اطلاعاتی را که پیش‌تر به تلفن گویا ارائه کردهُ برای اپراتور زنده تکرار کند[/highlight].

اگر می‌خواهید تماس‌گیرندگان ایمان بیاورند که تلفن گویای شما قادر به حل مشکلشان است، به زمان آن‌ها احترام بگذارید و پرسش‌ها را تکرار نکنید.

  • [highlight]به تماس‌گیرندگان حق انتخاب دهید تا مسیر خود را در سیستم با صفحه کلید دنبال کنند یا تشخیص گفتار.[/highlight]

اجازه دهید تماس‌گیرندگان کارآمدترین گزینه را بر اساس ترجیح، مکان و شناختشان از سیستم انتخاب کنند.

برای نمونه، برای کسی که پشت فرمان خودرو با تلفن همراهش تماس می‌گیرد، استفاده از صفحه‌کلید دشوار است، اما می‌تواند از سیستم تشخیص گفتار استفاده کند.

  • [highlight]تلفن گویا را برای هر تماس‌گیرنده با استفاده از پایگاه داده‌ای مشتری و سیستم‌های CRM شخصی‌سازی کنید.[/highlight]

وقتی تماس‌گیرنده بداند سیستم قادر به شناسایی هویت وی است، اشتیاق بیش‌تری برای ماندن در سیستم خواهد داشت.

  • [highlight]از برخی فرمان‌های جهانی که در هر زمان از تماس قابل‌‌ تشخیص است استفاده کنید.[/highlight]

برای نمونه، beginning برای بازگشتن به ابتدای گفتگو و help برای دریافت اطلاعات دقیق درمورد درخواست جاری.

  • [highlight]واسط (Interface) را ساده طراحی کنید.[/highlight]

از فرمان‌های (prompt) بسته و کوتاه استفاده کنید، تعداد گزینه‌های منو را محدود کنید، و پاسخ‌های ساده و تک‌کلمه‌ای درخواست کنید. تماس‌گیرندگان تنها در صورتی از سیستم تلفن گویا استفاده می‌کنند که آن را ساده، و مفید برای حل مشکلاتشان یا درخواست اطلاعات بیابند.

  • [highlight]همیشه تماس‌گیرنده را در جریان اتفاقاتی که رخ می‌دهد قرار دهید.[/highlight]

به خاطر داشته باشید که گفتگوی تلفن گویا باید به گفتگوی میان دو انسان زنده شبیه باشد. سیستم باید مکث‌های خود را با عباراتی همچون «با سپاس از اطلاعاتتان، اجازه دهید حسابتان را بررسی کنم» یا «در حال پیدا کردن مناسب‌ترین فرد برای رسیدگی به درخواست شما هستم» توضیح دهد.

  • [highlight]مدیریت خطای مودبانه‌ای در نظر بگیرید.[/highlight]

پیغام‌های خطای کلی که مختص شرایط خاص تماس‌گیرنده نیستند، تماس‌گیرندگان را از تلفن گویا دلسرد می‌کند. سیستم باید همواره مسئولیت خطاها را بر عهده گیرد.

سخن آخر: ما فهرستی از ویژگی‌های اصلی سیستم‌های تلفن گویای مشتری‌پسند را برای شروع کارتان تدارک دیده‌ایم، اما ساده‌ترین راه برای ارزیابی کارآمدی سیستم تلفن گویایتان این است که از تماس‌گیرندگانی که از آن‌ استفاده می‌کنند نظرسنجی به عمل آورید.

[divider]

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

تلفن گویا هوشمند

سرویس تلفن گویا ی “افیس 1” چیست؟

آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که با صدای از پیش ضبط شده پاسخ شما را دهند؟ و از شما بخواهند با شماره گیری اعداد ی که اعلام می کنند به بخش مورد نظرتان هدایت شوید؟ به این نوع سیستم پاسخگویی “تلفن گویا“می گویند. این نوع سیستم  ضمن کاهش هزینه های نیروی انسانی در ساعات اداری ، می تواند به معرفی سازمان شما در ساعات غیراداری بپردازد.

شما هم می توانید سیستم  تلفن گویای خود را داشته باشید.

سرویس تلفن گویا بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیمکشی و یا حتی خرید خط تلفن کلیه امکانات ارتباطی  را  مانند سازمانهای بزرگ برای شما فراهم می آورد.

چگونه؟

شما یک شماره تلفن  ۶ یا ۸ رقمی اختصاصی در تهران خواهید داشت که  ۱۰ ورودی به صورت همزمان  دارد.

برروی این شماره یک سانترال حرفه ای نصب  و  داخلیهای سازمانی شما تعریف میشود هرداخلی این امکان را دارد  که به یک یا چند شماره تلفن موبایل یا ثابت دایورت  شود.

داخلیها می توانند جهت دریافت  فکس، پیامگیرصوتی یا حتی معرفی خدمات و محصولات شرکت شما تعریف شوند.

در این سیستم اگر موبایل شما در دسترس نباشد پیغام”مشترک مورد نظر دردسترس نمی باشد” برای تماس گیرنده پخش نخواهد شد و اگر به هر دلیلی نتوانید پاسخ تماس گیرنده  را دهید میتوانید از پیامگیر صوتی استفاده کنید!

در ضمن یک شماره اختصاصی فکس ۲۴ ساعته خواهید داشت که فکسهای شما را دریافت و به ایمیل شما ارسال میکند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرویس تلفن گویا  داشتن یک پنل پیامک باشماره تلفن دفترکارشما می باشد. این مزیت به شما این امکان را می دهد تا زمانیکه برای مشتریان خود پیامک ارسال میکنید شماره شرکت شما به عنوان شماره ارسال کننده روی تلفن همراهشان نشان داده شود.

[divider]

 “افیس 1” ارائه دهنده سرویس تلفن گویا در شهر تهران آماده خدمت رسانی می باشد.

[divider]

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

برنامه نویس کامپیوتر-استفادهاز خدمات “افیس 1”

یک برنامه نویس کامپیوترچگونه می تواند از خدمات “افیس 1” استفاده کند؟

یک برنامه نویس کامپیوتر که به صورت پروژه ای کار میکند احتیاج به دفتر کار ندارد زیرا می تواند هر کجا کارخود را انجام دهد و با اجاره دفترکار هزینه های مازاد خود را افزایش می دهد. اما جهت ارتباط با مشتریان خود ،احتیاج به سیستم و تجهیزات اداری حرفه ای دارد.
افیس 1 از ۲ طریق : ۱- تلفن گویا ۲- منشی حقیقی ارتباطات یک کسب و کار را با مشتریانشان را سامان می دهد و با توجه به نیاز کسب و کار نوع پاسخگویی(تلفن گویا و یا منشی حقیقی) مشخص می گردد.
پاسخگویی از طریق تلفن گویا چیست؟
افیس 1” با در اختیار داشتن خطوط مجازی می تواند به تمام مشتریان خود یک یا چند شماره تلفن اختصاصی ارائه دهد.شما  با دریافت یک شماره اختصاصی به انتخاب خودتان می توانید کلیه تماس های ورودی خود را به سیستم تلفن گویا مجهز نمایید.
مشتری با شماره اختصاصی شما تماس میگرد و  با صدای از پیش ضبط شده ای که به معرفی شرکت شما می پردازد به بخش های مختلف موجود در شرکت شما راهنمایی می شود سپس با شماره گیری اعدادی که اعلام شده به بخش مورد نظر خود متصل می شود.زمانی که هرکدام از داخلی ها را شماره گیری کند به شماره تلفنی که شما از قبل در سیستم برای آن داخلی تعریف کرده اید دایورت می شود و با صدای موسیقی منتظر برقراری تماس می ماند در صورتی که شخص در آن زمان پاسخگو نباشد تماس به صندق صوتی متصل می شود و پیامکی حاوی اطلاعات تماس گیرنده برای آن داخلی ارسال می گردد.
پاسخگویی از طریق منشی حقیقی چگونه است؟
در بسته های منشی حقیقی مانند تلفن گویا افیس 1 با ارائه شماره تلفن اختصاصی به شما از طریق منشی حقیقی (اپراتور  انسانی)پاسخگو تماس های شماست.شما با پرکردن فرم اطلاعات تماسهایتان منشی ها را در جریان امورکاری خود قرار می دهید،منشی ها بر پرسش های احتمالی مشتریان شما تسلط دارند و پاسخگوی مشتریان شما می باشند.
زمانی که مشتری تماس میگیرد منشی ضمن سلام و نام بردن نام شرکت شما پاسخگوی سوالات آنها می باشد و در صورت نیاز با هماهنگی شما تماس را به شماره موبایلتان دایورت می کند.
فکس اینترنتی:“افیس 1” همچنین تمامی فکس های دریافتی شما را از طریق ایمیل به دستتان خواهد رساند.
علاوه بر این خدمات “افیس 1” خدمات فضای اداری را نیز ارائه می دهد.
خدمات فضای اداری چیست؟
شما جهت برگزاری جلسات خود می توانید اتاق های کنفرانس و مدیریتی “افیس 1” استفاده نمایید.
اجاره اتاق کنفرانس و مدیرتی با هماهنگی قبلی و به صورت ساعتی در ماه امکان پذیر می باشد.
امکانات اجاره اتاق کنفرانس:
۱- ظرفیت بین ۸-۱۰ نفر
۲- ویدئو پرژکتور
۳- LCD
۴- اینترنت پرسرعت
۵- تخته وایت برد
۶- فکس
۷- پرینتر و اسکنر و ……

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و تعرفه های “افیس 1” با شماره ۲۸۴۲۴۳۲۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایید و یا به سایت “افیس 1” مراجعه فرمایید.

منبع:www.office1.ir

 

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

"افیس 1"

“افیس 1” به زبان ساده

به زبان ساده
مفهوم “خدمات دفتر کار و منشی” ریشه در توسعه راهبردهای نوین تجارت، به خصوص در زمینه دورکاری دارد.
بدین صورت که شما می توانید کسب و کار خود را در هر مکان جغرافیایی که مایلید انجام دهید و خدمات دفتری ،منشی تلفنی ، ارتباط با مشتری و مرکز تماس  خود را در قلب تجاری ایران ،تهران به ما بسپارید.
یعنی چه؟
فرض کنید شما تصمیم به شروع یک تجارت و کسب و کار را می گیرید و یا در فکر توسعه کسب و کار فعلی خود هستید.
ابتدا باید به فکر استخدام منشی،اجاره دفتر کار،تجهیزات و وسائل،هزینه های مدیریتی و جاری باشید.همه این موارد از موانع باز دارنده در تصمیم گیری شما هستند.
اینجاست که “افیس 1” می تواند به شما کمک کند:
“افیس 1” قادر به تامین کلیه نیازمندیهایتان برای تاسیس و هدایت کسب و  کارتان می باشد.
خدمات “افیس 1”:

خدمات “افیس 1” توضیحات
خط تلفن اختصاصیارائه شماره تلفن ثابت تهران مختص شما با پیش شماره ۲ که این شماره تلفن از طریق دایورت شدن به شماره  مورد نظرتشما در اختیار تان قرار میگیرد.
تلفن گویاپاسخگویی به تماسهای ورودی به خط تلفن اختصاصی شما از طریق تلفن گویا(منشی دیجیتال ،IVR)
منشی حقیقیپاسخگویی به تماسهای ورودی به خط تلفن اختصاصی شما از طریق منشی حقیقی….
دفتر کار و اتاق کنفرانسامکان استفاده از دفاتری مدرن با کاربری های متفاوت جهت برگزاری ملاقات ها و جلسات شما در نقاط مختلف شهر تهران
مرکز تماس
ارائه خدمات مرکز تماس“افیس 1” با بهره گیری از مدرن ترین فناوری پردازش تماس تلفنی پاسخگوی تمامی تماس های ورودی و خروجی سازمان شما و برونسپاری مسئولیت های انلاین(وب چت ها،مدیریت ایمیل ها و …) می باشد..
مشاوره،طراحی واجرای مرکز تماسافیس 1″ پس از بازدید از تجهیزات موجود در سازمان شما پشنهادات خود را جهت بهینه سازی مرکز تماس موجود و یا ایجاد مرکز تماس جدید در سازمانتان را رائه می دهد.ما با استفاده از بروزترین و مرغوبترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد”افیس 1″ مرکز تماس شما را راه اندازی خواهیم کرد.

جهت اطلاع از سایر خدمات “افیس 1” و تعرفه ها به سایت www.office1.ir مراجعه نمایید و یا با شماره ۲۸۴۲۴۳۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

خدمات تلفن گویا

خدمات “تلفن گویا” افیس 1 چیست؟

تلفن گویا
در بسته های “تلفن گویا ” با دریافت یک شماره تلفن با پیش شماره ۲ شهر تهران تمامی تماس های شما توسط صدای از پیش ضبط شده ای که به خوش امد گویی و معرفی کسب و کار شما می پردازد و گزینه های مختلف عددی جهت اتصال به  بخش های مختلف را ارائه می دهد،پاسخ داده می شود.زمانی که تماس گیرنده یکی از گزینه ها را شماره گیری کند به بخش مورد نظر دایورت می شود و در صورتی که شخص پاسخگو نباشد و یا در دسترس نباشد به صندوق صوتی متصل می شود.
*شما می توانید از طریق پنل کاربری ساعاتی که تماس ها از طریق تلفن گویا دایورت می شوند و یا به صندوق صوتی متصل می شوند را تعیین کنید.

  • ” خط تلفن اختصاصی”: “افیس 1″با در دست داشتن خطوط دیجیتالی که از مخابرات دریافت کرده است،قادر است به مشتریان خود خط تلفن واگذار کند.شما می توانید از بین خطوط تلفن ما که با پیش شماره ۲ شهر تهران می باشد خط تلفن اختصاصی خود را انتخاب کنید.حتما به ترتیب بودن شماره ها به علاوه شماره اختصاصی فکس از اهمیت بالایی برخوردار است که این امکان به راحتی در افیس 1” موجود می باشد.
  • خط فکس اختصاصی: با استفاده از شماره اختصاصی فکسی که از “افیس 1 ” دریافت می کنید می توانید تمامی فکس های خود را به صورت اتوماتیک در ایمیل خود دریافت کنید(فکس اینترنتی).
  • ضبط صدا در استدیو: شما می توانید جهت پر کردن صدا ی خود به استدیو صدای افیس 1 مراجعه کنید و در غیر این صورت ضبط صدا را به همکارانتان در “افیس 1” بسپارید.
  • تعیین هر تعداد داخلی در چارت تلفن گویای: شما می توانید هر تعداد داخلی که نیاز دارید را در چارت تلفن گویای خود طراحی کنید.
  • دریافت انی گزارش تماس از طریق پیامک ،ایمیل وپنل: پس از پایان تماس شما یک پیامک حاوی اطلاعات تماس گیرنده (شماره تلفن تماس گیرنده،ساعت تماس و …) را دریافت می کنید.
  • دایورت به چندین شماره:هر یک از داخلی های تعریف شده در چارت تلفن گویای شما می توانند به یک شماره تلفن دایورت شوند.
  • مکالمه نامحدود: زمانی که تماس از طریق تلفن گویا به شما دایورت شود شما به صورت نا محدود می توانید مکالمه داشته باشید و تنها هزینه ی دایورت را طبق تعرفه مخابرات پرداخت کنید.
  • تیکتینگ تلفنی: با استفاده از سیستم تیکتینگ تلفنی مشتریان شما با تماس با شماره تلفن اختصاصی شما سوال ،نظر ، انتقاد یا درخواست خود را مطرح کرده و کد رهگیری دریافت می کنند.درخواست مشتریان در پنل کاربری  شما قابل شنیدن می باشد و شما می توانید از طریق پنل کاربری پاسخ گوی انها را باشند.مشتریان شما با تماس مجدد با شماره اختصاصیتان و وارد کردن کد رهگیری می توانند جواب درخواست خود را بگیرند.
  • صندوق صوتی : شما می توانید پس از ساعات اداری خط تلفن اختصاصی خود را به صندوق صوتی خود متصل کنید و از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید. پیامهای صوتی خود را به صورت اتوماتیک در ایمیل خود دریافت خواهید کرد و یا می توانید با شماره گیری سامانه ی پیام صوتی ۲۸۴۲۱۲۳۴(۰۲۱) و وارد کردن رمز خود پیامهای صوتی خود را مدیریت کنید.
  • پخش موسیقی هنگام درایورت: زمانی که “افیس 1” تماس ورودیتان را به شماره ای که اعلام کرده اید(موبایل،ثابت و …) دایورت میکند، تماس گیرنده با شنیدن صدای موسیقی جهت برقراری تماس منتظر می ماند.

در صورتی که شما در دسترس نباشید و یا تلفن همراه خود را خواموش کرده باشد،تماس گیرنده  صدای موسیقی را می شنود ومتوجه این پیغام ها نمی شود و به صدوق صوتی شما متصل می شود.

  • دریافت و ارسال پیامک به صورت خودکار: چارت تلفن گویا را می توان به گونه ای طراحی کرد که سیستم پس از دریافت شماره تلفن همراه تماس گیرنده بلافاصله اطلاعات مورد نیاز را به صورت پیام کوتاه برای وی ارسال شود.
  • دریافت و ارسال پیامک به صورت انبوه: شما با تهیه لیستی از شماره تلفن ها می توانید با خط اختصاصی خود به صورت انبوه پیامک ارسال نمایید.
  • پنل کاربری: با وارد شدن به سایت افیس 1 می توانید در قسمت پنل کاربرای گزارشات ریز کلیه تماسها را به تفکیک کد رهگیری،شماره تلفن تماس گیرنده،زمان برقراری تماس،اطلاعات منشی پاسخ هنده،گزارش ثبت شده منشی و مکالمه ضبط شده منشی و مشتری را مشاهده کنید.
  • دریافت فکس از طریق ایمیل: شما می توانید با استفاده از شماره اختصاصی فکس خود فکس های دریافتی خود را در ایمیلتان مشاهده کنید.
  • شماره رند : شماره رند شماره ای است که ارقام تکراری در ان وجود داشته باشد و یا ارقام به صورت صعودی و یا نزولی باشند و یا ارقام ارتباط معنا داری با هم داشته باشند.

جهت اطلاع از سایر خدمات “افیس 1” و تعرفه ها به سایت www.office1.ir مراجعه نمایید و یا با شماره ۲۸۴۲۴۲۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

مرکز تماس هوشمند

مرکز تماس هوشمند “افیس 1”

افیس 1” با بهره‌گیری از مدرن‌ترین فناوری پردازش تماس تلفنی راه‌حل‌هایی مقرون به صرفه و مؤثر برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی و برونسپاری مسئولیت‌های آنلاین) وب‌چت، مدیریت ایمیل‌ها و…) را ارائه می دهد.

“افیس 1” با در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به روز می تواند خدمات مرکز تماس هوشمند را به سازمان شما ارائه دهد . با استفاد از این خدمات بدون نیاز به نصب و راه اندازی مرکز تماس پیشرفته و استخدام منشی در مکان سازمانتان هزینه های مرکز تماس خود را به حداقل هزینه ها کاهش دهید. شما می توانید با دایورت کردن شماره های ساز مانتان به مرکز تماس افیس 1 ،از خدمات مرکز تماس بهره مند شوید.

فرقی نمی کند که شما شرکتی با حجم بالایی از تماس‌های تلفنی به طور مداوم باشید یا شرکتی که به طور فصلی تماس‌هایتان به صورت متوسط سه یا چهاربرابر می‌شود. ما برای کمک به شما آماده‌ایم. شما می توانید وجهه خود را با خدمات حرفه‌ای و اپراتورهای انسانی ما بهبود ببخشید. به ما به چشم کارمند نمونه خود بنگرید، کارمندی که هرگز بیمار نمی‌شود یا به تعطیلات نمی‌رود و تمامی تماس‌ها را با رویی خوش پاسخ می‌دهد.

 

خدمات
خط تلفن اختصاصی“افیس 1″با در دست داشتن خطوط دیجیتالی که از مخابرات دریافت کرده است،قادر است به مشتریان خود خط تلفن اختصاصی واگذار کند.شما می توانید از بین خطوط تلفن ما که با پیش شماره ۲ شهر تهران می باشد خط تلفن اختصاصی خود را انتخاب کنید.حتما به ترتیب بودن شماره ها به علاوه شماره اختصاصی فکس از اهمیت بالایی برخوردار است که این امکان به راحتی در افیس 1” موجود می باشد.
خط فکس اختصاصیبا استفاده از شماره اختصاصی فکسی که از “افیس 1 ” دریافت می کنید  می توانید تمامی فکس های خود را به صورت اتوماتیک در ایمیل خود دریافت کنید.
امکان استفاده از خطوط سازماندر صورتی که شما تمایل داشته باشید می توانید خطوط تلفنی که هم اکنون در سازمان خو را دارید به “افیس 1” دایورت کنید.از این طریق اپراتور های “افیس 1” پاسخگوی تماسهای شما هستند.
اپراتور انسانی پاسخگو به تماس ها کلیه تماسهای شما توسط اپراتور انسانی پاسخ داده می شود.
پیغام خوش امد گویی اختصاصی توسط اپراتورشما متن پیغام خوش امد گویی مناسب دفتر خود را تهیه  کرده و در اختیار اپراتور ها می گذارید،زمانی که مشتری های شما با خط تلفن اختصاصییتان تماس می گیرند اپراتور ضمن سلام و خوش امد گویی نام شما و یا شرکت شما را بیان می کند. به عنوان مثال  : با سلام  “شرکت عزم داده پردازان” ،بفرمایید.
دایورت تماس به فرددر صورت نیاز تماس ها  می تواند بعد از پاسخ داده شدن توسط منشی به فردی خارج از سازمان(موبایل) دایورت شود.
پاسخگویی به سوالات مشتریان شما توسط اپراتوراپراتورها می توانند پاسخگوی کلیه سوالات تماس گیرنده باشند مانند سوالات تخصصی و یا عمومی
از طرف شما تماس میگیریماگر تمایل داشته باشید اپراتورها شما جهت هماهنگی،بیان درخواست و یا پیگیری امور کاریتان می تواند به شماره هایی که شما در اختیار اپراتورها می گذارید تماس بگیرند و پیگیری امورتان را انجام دهند.
دریافت انی گزارش تماس از طریق پیامک ،ایمیل وپنلپس از پایان تماس اطلاعات تماس گیرنده (شماره تلفن تماس گیرنده،ساعت تماس ،خلاصه درخواست تماس گیرنده و …)  ازروشی که شما درخواست دهید دریافت می کنید.شما می توانید از طریق پیامک،ایمیل و یا از طریق پیام کوتاه اطلاعات تماس را دریافت کنید.
پنل کاربریبا وارد شدن به سایت افیس 1 می توانید در قسمت پنل کاربرای گزارشات ریز کلیه تماسها را به تفکیک کد رهگیری،شماره تلفن تماس گیرنده،زمان برقراری تماس،اطلاعات منشی پاسخ هنده،گزارش ثبت شده منشی و مکالمه ضبط شده منشی و مشتری را مشاهده کنید.
صندوق صوتیشما می توانید پس از ساعات اداری خط تلفن اختصاصی خود را به صندوق صوتی خود متصل کنید و از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید. پیامهای صوتی خود را به صورت اتوماتیک در ایمیل خود دریافت خواهید کرد و یا می توانید با شماره گیری سامانه ی پیام صوتی ۲۸۴۲۱۲۳۴(۰۲۱) و وارد کردن رمز خود پیامهای صوتی خود را مدیریت کنید.
دریافت فکس از طریق ایمیلشما می توانید با استفاده از شماره اختصاصی فکس خود فکس های دریافتی خود را در ایمیلتان مشاهده کنید.
پخش موسیقی هنگام درایورتزمانی که “افیس 1” تماس ورودیتان به را به شماره ای که اعلام کرده اید(موبایل،ثابت و …) دایورت میکند، تماس گیرنده با شنیدن صدای موسیقی جهت برقراری تماس منتظر می ماند.
سفارش تلفنیتماس گیرنده با وارد کردن کد امنیتی که شما در اختیار انها قرار داده اید می تواند به عنوان تماس گیرنده مجاز به سامانه مرکز تماس وارد شده و از این طریق سفارشات و در خواست خود را به صورت تلفنی اعلام کند،از وضعیت سفارش خود مطلع شود و یا اقدام به لغو درخواست خود کند.
تیکتینگ تلفنیبا استفاده از سیستم تیکتینگ تلفنی مشتریان شما با تماس با شماره تلفن اختصاصی شما سوال ،نظر ، انتقاد  یا درخواست خود را مطرح کرده و کد رهگیری دریافت می کنند.درخواست مشتریان در پنل کاربری  شما قابل شنیدن می باشد و شما می توانید از طریق پنل کاربری پاسخ گوی انها را باشند.مشتریان شما با تماس مجدد با شماره اختصاصیتان و وارد کردن کد رهگیری می توانند جواب درخواست خود را بگیرند.
اطلاع رسانی معکوسدر این سیستم امکان برقراری تماس با لیستی از شماره ها و اعلام پیغام های خاص  مثل مناسبت های خاص ، یا یاد اوری قرار ملاقات ها و …. را فراهم می کند.این پیغام ها طبق زمان بندی که شما در پنل کاربری انجام می دهید به صورت خودکار ارسال می شوند.
نظر سنجی تلفنیدر این سیستم ابتدا سوال نظر سنجی مطرح می شود و گزینه های مربوطه به صورت عدد اعلام می شود تماس گیرنده با شماره گیری عدد مورد نظر خود گزینه مورد نظرش را ثبت کرده و در پایان جهت شرکت در قرعه کشی سیستم از تماس گیرنده  شماه ی تلفن همراه دریافت می کند،پس از انجام قرعه کشی سیستم می تواند پاسخ قرعه کشی را به صورت پیام کوتاه برای پاسخ دهنده ارسال کند.تمامی این اطلاعات در فایل اکسل در پنل کاربری قابل مشاهده می باشد.
دریافت و ارسال پیامک به صورت خودکارچارت تلفن گویا را می توان به گونه ای طراحی کرد که سیستم پس از دریافت شماره تلفن همراه تماس گیرنده بلافاصله اطلاعات مورد نیاز را به صورت پیام کوتاه برای وی ارسال شود.
دریافت و ارسال پیامک به صورت انبوهشما با تهیه لیستی از شماره تلفن ها می توانید با خط اختصاصی خود به صورت انبوه پیامک ارسال نمایید.
کنترل زمان و نوع پاسخگویی تماسشما می توانید با توجه با نیاز سازمان زمان پاسخگویی تماسها را به تفکیک ساعت و روز و نوع پاسخگویی تماسها را به تفکیک منشی حقیقی ،تلفن گویا و یا دایورت در پنل کاربری مشخص نمائید.به عنوان مثال در ایام تعطیل می توانید شماره موبایلی را جهت پاسخگویی تماس ها در پنل کاربری معرفی کنید تا تماسهایتان در ان زمان ها به شماره مورد نظرتان دایورت شود.
امکان خرید تلفن ۵،۶ رقمی  و شماره رندشماره  رند شماره ای است که ارقام تکراری در ان وجود داشته باشد و یا ارقام به صورت صعودی و یا نزولی باشند و یا ارقام ارتباط معنا داری با هم داشته باشند.
امکان استفاده از تلفن گویا: استفاده از این سیستم می توانید اطلاعات مفید کسی و کارتان ر جهت اطلاع رسانی به تماس گیرندگان به صورت صدای از پیش ضبط شده ارائه دهید.
تعیین تعداد تماس ورودی همزمانشما با توجه به نیاز خود تعداد تماس ورودی همزمان خود را می توانید تعیین نماید تا هیج کدام از تماسهایتان از دست نرود.

 

سرویس های ویژه ای که شما با درخواست ان می توانید از انها نیز بهره مند شوید:

  • پاسخگویی در ۲۴ ساعات شبانه روز
  • مدیریت تماس‌های با حجم بسیار بالا
  • مدیریت تماس‌های اضطراری
  • سرویس پشتیابی مشتریان
  • سرویس پشتیبانی فنی
  • سرویس میز کمک تلفنی
  • بازاریابی تلفنی( تجارت به صورت outbound)
  • گرفتن سفارش تلفنی (تجارت به صورت inbound)
  • سرویس تعین وقت ملاقات

 

 

جهت اطلاع از سایر خدمات شرکت “افیس 1 با شماره ۲۸۴۲۴۳۲۱ تماس حاصل نمایید. و یا به سایت “افیس 1” مراجعه نمایید.

 

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

خدمات ارتباطی مناسبی

چگونه خدمات ارتباطی مناسبی را انتخاب کنیم؟

انتخاب خدمات ارتباطی مناسب برای تجارت شما امری ضروری است. بی پاسخ ماندن تلفن‌ها (یا رفتن تماس‌ها به روی صندوق پستی) فقط مشتریانتان را کلافه نمی‌کند، بلکه برای شما به قیمت از دست دادن فروش، معامله و در نهایت سود تمام می‌شود! تماس‌گیرندگان معمولاً حتی منتظر نمی‌مانند که تماس روی پیغامگیر برود و بلافاصله قطع می‌کند و آن وقت است که سراغ رقیبتان می‌روند.

پس وقتی نمی‌توانید در دسترس باشید، به کسی احتیاج دارید جای شما تماس‌هایتان را پاسخ دهد، چه در طول ساعات کاری و چه پس از آن. دیگر وقتش رسیده تماس‌های از دست‌رفته را به فرصت‌های شغلی تبدیل کنید!

به چه نوع خدمات ارتباطی نیاز دارید؟

رایج‌ترین (و مقرون‌ به صرفه‌ترین) نوع از خدمات ارتباطی خدمات پیغامگیر است که اپراتوری تماس‌های شما را به نام کسب و کار شما دریافت می‌کند و به تماس‌گیرنده اعلام می‌کند که در حال حاضر شما قادر به پاسخگویی نیستید. سپس تماس‌گیرنده پیغام خود را می‌گذارد که بلافاصله از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌گردد.

خدمات ارتباطی افیس 1 چگونه کا می کند؟

منشی پیغامگیر

خدمات «ترانسفر تماس»، که به آن «منشی مجازی» نیز گفته می‌شود، شبیه‌ترین حالت به داشتن یک منشی اختصاصی است. در این خدمات اپراتور تماس‌هایتان را به نام کسب و کار خودتان پاسخ می‌دهد، و سپس با شما تماس می‌گیرد و اطلاعات دقیق تماس‌گیرنده را در اختیارتان قرار می‌دهد و از شما می‌پرسد که آیا تمایلی به برقراری تماس دارید یا خیر. چنان چه نخواهید تماس را پاسخ دهید (یا در صورتی که اپراتور قادر به دسترسی به شما نباشد)، پیغام تماس‌گیرنده دریافت می‌شود و بلافاصله از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال می‌گردد. با این که این خدمات شباهت بسیاری به داشتن یک منشی اختصاصی می‌باشد، هزینه آن به مراتب پایین‌تر از استخدام نیرویی برای این منظور است!

منشی مجازی به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند

منشی مجازی

نظر مشتریان چیست؟

به یاد داشته باشید که تأثیر اولیه‌ مشتریان در نخستین تماس با شما بی برو برگرد به چگونگی پاسخگویی شما بستگی دارد. این یعنی برای حرفه شما هیچ چیزی واجب‌تر از این نیست که خدماتی را انتخاب کنید که تمامی تماس‌ها را به سرعت و به شکلی حرفه‌ای پاسخگو باشد و حرفه شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کند.

نظر دوستان و همکارانتان را جویا شوید و نظر مشتریان خدمات‌ را از ارائه‌دهندگان این خدمات‌ بخواهید. در صورت امکان، یک شماره تلفنی را که این مراکز تماس پاسخگو هستند گیر آورید تا خودتان از نحوه پاسخگویی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

این خدمات‌ تا چه اندازه دارای انعطاف‌اند؟

خدمات‌ تماس اغلب تعداد مشخصی تماس را در بسته ماهیانه خود می‌گنجانند و مبلغ مازادی بابت تماس‌های اضافه می‌گیرند.

شاید زمانی از سال میزان تماس‌هایتان از حد میانگین بالاتر رود (مانند حسابداران که در زمان محاسبه مالیات تماس‌های بیشتری دریافت می‌کنند). پس چنان چه حرفه شما متغیر است، می‌توانید با انتخاب خدماتی که ارتقا و تنزل برنامه آن آسان (و رایگان) است در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شاید ارزشش را نیز داشته باشد که به دنبال ارائه‌دهنده‌ای بگردید که دست و پای شما را در قراردادی یک یا دوساله نبندد. این گونه می‌توانید در صورت عدم رضایت، خدمات دیگری را انتخاب کنید.

پس منتظر چه هستید؟

با این که امروزه تجارت‌ها روز به روز بیشتر و بیشتر به سمت آنلاین شدن حرکت می‌کنند، هنوز افراد بسیاری هستند که دلشان می‌خواهد طرفشان یک شخص حقیقی باشد، به خصوص اگر خواهان خرید خدماتی باشند.

و هنوز که هنوز است چنان چه تماس به صندوق پستی وصل شود، ۷۵ درصد از مردم بدون گذاشتن پیغام گوشی را قطع می‌کنند.

شرکت “افیس 1” اولین شرکت ارئه دهنده خدمات منشی از راه دور،خدمات تلفن گویا هوشمند،فکس اینترنتی،اجاره اتاق کنفرانس و اتاق مدیریتی و … می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت “افیس 1” مراجعه نمایید.

کلیدواژه: خدمات تماس، منشی مجازی،ترانسفر،خدمات تلفن گویا هوشمند،فکس اینترنتی،اجاره اتاق کنفرانس،تلفن گویا

 

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ