ناشر و دفتر مجازی

یک ناشر چگو نه می تواند از دفتر مجازی استفاده کند؟

ناشرانی که به تازگی انتشارات خود را تاسیس کرده و یا قصد دارند علاوه بر  فروشگاه کتاب خود، در زمینه نشر نیز فعالیت کنند، با توجه به ماهیت مطالعاتی کارشان و انجام آن توسط افرادی متخصص و متعدد در محلی غیر از دفتر انتشارات ، تنها به منظور پذیرش کتب جدید به دفتر کار نیاز دارند، از این رو می توانند با استفاده از سرویس های افیس 1 پاسخگوی مشتریان خود باشند. مشتریان مراکز نشر اغلب نویسندگان و یا چاپ خانه هایی هستند که می خواهند جهت انتشار اثر خود با این مراکز تماس داشته باشند. مرکز تماس افیس 1 با در اختیار داشتن  منشی های مجرب می تواند پاسخگوی این نیاز مراکز نشر باشد. به علاوه این مراکز  می توانند با استفاده از امکانات اداری که افیس 1 در اختیار انها می گذارد نیاز های دفتری /اداری خود را نیز مرتفع سازند.

ناشران می توانند با استفاده از یکی از بسته های “افیس 1” دفتر کار خود را در بهترین نقاط تهران راه اندازی کنند.

ناشران از سرویس های افیس 1 به شرح زیرمی تواند استفاد کنند:

در بسته های “تلفن گویا ” با دریافت یک شماره تلفن با پیش شماره ۲ شهر تهران تمامی تماس های شما توسط صدای از پیش ضبط شده ای که به خوش امد گویی و معرفی کسب و کار شما می پردازد و گزینه های مختلف عددی جهت اتصال به  بخش های مختلف را ارائه می دهد،پاسخ داده می شود.زمانی که تماس گیرنده یکی از گزینه ها را شماره گیری کند به بخش مورد نظر دایورت می شود و در صورتی که شخص پاسخگو نباشد و یا در دسترس نباشد به صندوق صوتی متصل می شود.

  • ۲٫منشی حقیقی

در بسته های ” منشی حقیقی” با دریافت یک شماره تلفن اختصاصی با پیش شماره ۲ شهر تهران تمامی تماس های شما توسط منشی حقیقی طبق دستور العملی که شما در اختیار منشی ها قرار داده اید پاسخ داده می شود ودر صورت نیاز با هماهنگی شما تماس به شما و یا همکارانتان دایورت می شود.پس از پایان مکالمه منشی و تماس گیرنده پیامکی شامل اطلاعات تماس گیرنده و درخواستشان به شما ارسال می گردد.

  • ۳٫دفتر کار و اتاق کفرانس

در بسته های “دفتر کار و اتاق کنفرانس”افیس 1” مطابق با نیاز خود و ساعتی در ماه از خدمات مکان اداری بهره مند می شوید.

شما می توانید از اتاق های کنفرانس،مدیریتی و لابی “افیس 1” واقع در میدان جمهوری و بلوار ارتش(اقدسیه)جهت برقراری جلسات خود با هماهنگ قبلی استفاده نمایید.

جهت اطلاع از خدمات دفتر مجازی “افیس 1” به سایت www.office1.ir مراجعه نمایید.

 

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

زنان کارآفرین

زنان کار افرین

چگونه یک دفتر مجازی بستری را برای  زنان کار افرین فراهم می اورد؟

طبق امار حدود ۲۷ درصد زنان ایرانی شاغل هستند و این دلیل برین نمی باشد که بقیه زنان ایده ای برای انجام کار ندارند.اکثر زنان به علت اینکه مجبور به انجام دادن وظایفی در خانه می باشند و تصور این را دارند که باید شرایط را از لحاظ مالی و روحی روانی برای فعالیت اقتصادی مردان محیا کنند از اینکه خود مشغول به کار شوند صرف نظر کرده و تمام مسولیت های خانه را بر عهده گرفته تا مردشان بتواند به راحتی به فعالیت اقتصادی بپردازد.

اما نکته اینجاست که این همدلی و همراهی زنان نباید از شکوفایی استعداد های انها جلوگیری کند!

با توجه به شرایط زنان انها ترجیح می دهند که فعالیت های اقتصادی خود را در خانه انجام دهند.اما زمانی که اسم کار در خانه به گوشمان می رسد شاید منتظر شنیدن این باشیم که زنان در خانه به نگهداری فرزندان می پردازند و یا با استفاده از هنر های خود محصولاتی نظیر شیرنی خانگی و یا گلدوزی و … فراهم می اورند ولی ایا واقعا استعداد های زنان فقط در این زمینه هاست و یا اینکه می تواند طیف گسترده تری از فعالیت ها را شامل شود؟!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کسب و کار بستر هایی جهت فعالیت بیشتر زنان فراهم شده است.خدمات دفتر کار مجازی با فراهم اوردن امکانات دفتری اداری زمینه را برای ایجاد کسب و کار جدید با هزینه پایین ایجاد می کند.

حال زنان می توانند بدون نگرانی از هزینه های تاسیس یک دفتر به عملی کردن ایده های خود فکر کنند.

دفتر مجازی چیست؟

دفتر مجازی نسل جدید دفتر کار است که ارائه دهنده ی خدمات اداری دفتری می باشد.خدمات این دفتر ها شامل خط تلفن ،فکس،منشی  حقیقی،تلفن گویا،اتاق های کنفرانس و مدیریتی و خلاصه تمام امکاناتی که یک دفتر دارد می باشد.

این خدمات به خصوص برای صاحبان تجارت‌های کوچک یا شرکت‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند کارایی بسیاری دارد و بی آن که نیاز به خرید یا اجاره یک دفتر واقعی باشد، شرکت‌ها می‌توانند از نشانی دفتر مجازی خود (عمدتاً در محله‌های مناسب و باپرستیژ) بهره ببرند و تماس‌های تلفنی مشتریان خود را مدیریت کنند. از آن گذشته، می‌تواند از اتاق کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات تجاری خود استفاده کند.

اصلی‌ترین مزایای یک دفتر مجازی

هفت مزیت زیر می‌تواند به شما نشان دهد که یک دفتر مجازی چه نقشی در موفقیت شرکتتان خواهد داشت.

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

دفترهای تجاری سنتی به زیرساخت‌های فیزیکی نیاز دارند، مانند تجهیزات اداری، مبلمان و اجاره مکان. هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری از مکان نیز جای خود را دارد. چرا که نگهداری از یک دفتر سنتی هم هزینه‌بر و هم زمان‌بر است.

با انتخاب یک دفتر مجازی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی زیادی می‌شود و می‌توانید هزینه‌های انواع و اقسام قبض‌ها، اجاره، تجهیزات اداری و هزینه رفت و آمد را حذف کنید. در ضمن، چنان چه از منزل خود کارها را انجام دهید، تا حد زیادی از هزینه مالیاتتان کسر می‌شود. از قرارداد هم خبری نیست. می‌توانید ماهیانه پرداخت کنید یا از بسته‌های سالیانه و تخفیف‌دار استفاده کنید.

  • جلوگیری از اتلاف وقت

تصور کنید دیگر نیازی نباشد هر روز مسیر منزل به سر کار و و بالعکس را طی کنید. حالا کلی زمان بیشتری در اختیار دارید که می‌توانید آن را به کارهای دیگرتان اختصاص دهید. با استفاده از یک دفتر مجازی، نه تنها دیگر نیاز نیست زمانی را به رفت‌ و آمد اختصاص دهید، بلکه از شر ترافیک و خستگی‌های ناشی از آن هم خلاص می‌شوید و می‌توانید انرژی خود را تنها بر کارتان متمرکز کنید.

  • توسعه ظرفیت‌های نیروی کار

فرض کنید با فرد کارآمدی آشنا می‌شوید که به شدت علاقمندید او را استخدام کنید، اما او در شهر دیگری است و امکان همکاریتان در یک مکان نیست. اما با استفاده از یک دفتر مجازی می‌توانید نیروهای بیش‌تر و متنوع‌تری را به تیم کاریتان جذب کنید.

  • افزایش بهره‌وری

مشارکت با ارائه‌دهندگان خدمات دفترهای مجازی موجب افزایش بهره‌وری در فضای کاری می‌شود. از آنجا که  بیشتر تماس‌های تلفنی مشتریان را خود این شرکت‌ها مدیریت می‌کنند، شما زمان بیشتری برای تمرکز بر روی پروژه‌های مهم خود خواهید داشت و تماس‌های روزانه‌تان بر عهده آنان خواهد بود. دفتر مجازی یک دستیار مجازی برای پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و ایمیل‌ها با عبارات انتخابی خود شما و بسیاری کارهای دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • تخصص‌گرایی

در اختیار داشتن یک مکان درجه یک و باپرستیژ با قیمتی مناسب امکان‌پذیر است، به شرطی که با ارائه‌دهندگان خدمات دفترهای مجازی شراکت کنید. آیا این یک امتیاز مثبت نیست وقتی مشتریان می‌بینند که نشانی دفترتان در یکی از محله‌های باپرستیژ است؟ تازه به همین جا ختم نمی‌شود! شما می‌توانید پرسنلی قراردادی برای شراکت طولانی‌مدت جذب کنید و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید، و در نتیجه یک محیط کار پایدار و مبتنی بر مشارکت داشته باشید. این احساس مثبت جمعی تجربه تیم مجازیتان را پربار می‌سازد.

  • کاهش ریسک

تأسیس یک شرکت جدید از صفر کار پرخطری است. جدا از تهیه تمامی زیرساخت‌ها، تجهیزات و راه‌اندازی یک سیستم پیچیده ، چنان چه قصد تغییراتی در شرکتتان داشته باشید یا با مشکلات مالی غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شوید، استفاده از دفتر مجازی می‌تواند خطر ورشکستگی را کم کند. برای شرکت‌های تازه‌کار و شرکت‌های جاافتاده‌ای که می‌خواهند فعالیت خود را گسترش دهند یا در آینده در شاخه جدیدی از بازار وارد شوند دفتر مجازی گزینه بسیار مناسبی است.

  • اتاق کنفرانس برای جلسات کاری

جهت برگزاری جلسات کاری در محیطی تأثیرگذارتر دفتر مجازی اتاق‌های کنفرانس در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فضا دارای محیطی حرفه‌ای و برای برگزاری جلسات با مشتریان خارجی یا داخلی مکانی ایده‌ال است.

نمونه مشاغلی که زنان با استفاده از دفتر مجازی راه اندازی کرده اند:

پیک موتور جهت انجام کلیه امور خارج از خانه

خانمی که با این فکر افتاده بود که می تواند مرکز تماسی را ایجاد کند و با استخدام چند نفر پیک موتوری ایده ی جدید خود را عملی کند!ایده اصلی ایشون این بوده که سالمندان و یا کسانی که مشغله کاری زیادی دارند و کارهای اداری و خرید های بیرون از منزل براشون امکان پذیر نیست رو بهشون سرویس بدهند!

این خانم با تبلیغ در مجله های محلی و روزنامه جهت بازاریابی کار خود اقدام کردند و با استفاده از مرکز تماس افیس 1 کار خودشون رو شروع کردند.

مشتریان این خانم با مرکز تماس،تماس می گرفتند و در خواست خودشون رو بیان می کردند منشیان افیس 1 با پیک موتوری ها تماس می گرفتند و درخواست مشتریان رو انتقال می دادند.بعد از گذشت یک سال این خانم از موفقیت ایده خودشون مطمئن شدند و با جمع اوری سرمایه از کارکرد سال اول پروژه کاری خود مرکز تماس شرکت خود را به صورت مستقل تاسیس کرند و در حال حاضر مدیر یک شرکت پیک موتوری هستند.افیس 1 پله ای برای رسیدن این خانم به ایده بوده است

گروه دیگری که از این سیستم استفاده کردند زنان تحصیل کرده ای هستند که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند!

یکی دیگر از مشتریان ما خانمی بود که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه به علت اینکه سرمایه اولیه را برای تهیه یک دفتر کار نداشت از خدمات اداری دفتری ،افیس 1 استفاده کرد.این خانم جهت چاپ کردن کارت خودش به یک شماره تلفن احتیاج داتشت که اون شماره توسط منشی جواب داده بشه علاوه بر این احتیاج به محلی اداری مناسب جهت برگذاری جلسات خودش داشت که افیس 1 پاسخگوی این نیازشون هم بوده…..

جهت اطلاع از خدمات دفتر مجازیافیس 1”  به سایت www.office1.ir مراجعه نمایید.

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

دستیار مجازی

دستیار مجازی چیست ؟

دستیار مجازی

دستیار مجازی

با استفاده از دستیار مجازی مشتریان از بابت مشکل  لجستیکِ تخصیص فضایی اضافی به دفتر، تجهیزات یا ملزومات نیز راحت هستند و صد در صد برای کار مفید هزینه می‌کنند. مشتریان می‌توانند شخصاً با دستیاران مجازی کار کنند یا از طریق شرکت‌هایی متشکل از تیمی از دستیاران مجازی که پاسخگوی تمامی نیازهایشان است. با این که دستیاران مجازی اغلب برای مشاغل کوچک کار می‌کنند، می‌توانند با مدیران پرمشغله نیز همکاری ‌کنند. بنا بر آمارهای متفاوت، برآورد می‌شود که ۵ تا ۱۰ هزار یا ۲۵ هزار دستیار مجازی در سرتاسر دنیا مشغول به کار هستند. این حرفه با استخدام نیروهای پروازی در اقتصادهای متمرکز مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته است.

از جمله روش‌های مرسوم ارتباطات و تحویل داده‌ها: اینترنت، ایمیل و تماس‌های کنفرانس، فضاهای کاری آنلاین، و دستگاه فکس اینترنتی است. دستیاران مجازی از فناوری‌هایی همچون اسکایپ و گوگل وُیس نیز بهره می‌برند. افراد حرفه‌ای در این شغل به صورت قراردادی و اغلب درازمدت همکاری می‌کنند. برای شروع به کار در این حرفه، به طور معمول ۵ سال سابقه کار اداری در یک دفتر در مشاغلی همچون دستیار اداری، مسئول دفتر/ سوپروایزر، منشی، دستیار حقوقی، دستیار وکیل، منشی وکیل، دستیار بنگاه مشاور املاک، فناوری اطلاعات و غیره مورد نیاز است.

در سال‌های گذشته، دستیاران مجازی وارد بسیاری از مشاغل اصلی شده‌اند و با پیدایش خدمات ویپ همچون اسکایپ می‌توان دستیاری مجازی داشت که از راه دور و حتی بدون داشتن دانش مصرف‌کننده نهایی تلفن‌های شما را پاسخگو باشد. این امکان به بسیاری از شرکت‌ها اجازه می‌دهد نوعی صمیمیت را در قالب یک منشی بدون هزینه مضاعف استخدام یک کارمند به فضای کاری خود اضافه کنند.

دستیار مجازی به اشخاص یا شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که به صورت حرفه‌ای و مستقل از راه دور(دورکاری) مشغول به کار هستند و محصولات و خدمات گوناگونی را هم به شرکت‌ها و هم مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. صنعت مجازی تحولات چشمگیری ایجاد کرده، زیرا اشخاصی را که آشنایی زیادی با این حوزه ندارند نیز جذب خود کرده است.

دستیاران مجازی دارای پیشینه‌های کاری گوناگونی هستند، اما بیشترشان دارای چندین سال سابقه فعالیت در دنیای تجاری «واقعی» (غیرمجازی) هستند.

یک دستیار مجازیِ اختصاصی در داخل دفتر و تحت مدیریت یک شرکت فعالیت می‌کند. تأمین امکانات و ارتباط اینترنتی و همچنین آموزش بر عهده شرکت است. یک دستیار مجازی مستقر در منزل نیز یا در محیط‌های اداری مشترک یا در خانه کار کرده است. در کل، به دستیاران مجازی گاهی دستیار اداری آنلاین، دستیار شخصی آنلاین یا دستیار فروش آنلاین نیز گفته می‌شود. دستیار مجازی وبمستر، دستیار مجازی بازاریابی و دستیار مجازی محتوا نویس افرادی با تخصص‌هایی خاص هستند که اغلب کارمندانی باتجربه از محیط‌های شرکتی‌اند که خود اقدام به راه‌اندازی دفاتر مجازی کرده‌اند.

جهت اطلاع از خدمات دفتر کار مجازی “افیس 1” به سایت www.office1.ir مراجعه نمایید.

http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_assistant

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ

سوئیت اداری

سوییت اداری چیست ؟

سوئیت اداری

قدیمی‌ترین استفاده از اصطلاح «سوئیت اداری» به سوئیتی از دفترها در طبقات آخر یک آسمان‌خراش برمی‌گردد که مدیران ارشد یک شرکت، اغلب شامل دستکم رئیس یا مدیر عامل، معاونان و کارمندان زیر دستشان در آن‌ها مشغول به کار بودند.

در آن زمان این کاربرد فقط به فضای فیزیکی دفتر اطلاق نمی‌شد، بلکه افرادی که در این دفترها مستقر بودند به همراه کارمندان مستقیمشان نیز در این اصطلاح گنجانده می‌شد؛ همان گونه که «کاخ سفید» به معنای سوئیت اداری رئیس جمهور ایالات متحده یا «شماره ۱۰ خیابان داونینگ»[۱] به معنای دفتر نخست وزیر انگلستان است. نقل قولی از روزنامه اوتاوا سان[۲] در سال ۲۰۰۳ این کاربرد را به خوبی نشان می‌دهد: «تیم Montreal Canadians در رقابت نهایی کنفرانس شرقی  حذف می‌شوند، اما در سوئیت اداری (مقامات ارشد تیم) اثری از وحشت‌زدگی دیده نمی‌شود.»

اصطلاح سوئیت اداری را نخستین بار کامرون هاولی[۳] نویسنده کتاب سوئیت اداری به کار برد که بعدها از روی آن فیلم برنده اسکاری با همین نام در سال ۱۹۵۳ و سریال تلویزیونی کوتاهی در سال ۱۹۷۵ تولید شد. یک بازی کامپیوتری نیز در سال ۱۹۸۲ با این نام تولید شد.

خدمات دفتری

یک سوئیت اداری می‌تواند از چند دفتر مجزا که زیرمجموعه‌ای از دفتری بزرگ‌تر هستند تشکیل شود. فردی که سوئیت اداری را راه می‌اندازد ممکن است کل طبقات (یا ساختمان‌ها) یا صرفاً فضاهای اداری کوچک‌تر یا حتی چند میز کار را به شرکت‌هایی که نیازی به فضاهای بزرگ یا توانایی پرداخت هزینه‌های آن را ندارند اجاره ‌دهد. برخی مالکانِ سوئیت‌های اداری خدماتی جانبی نیز ارائه می‌دهند. این تغییرات شگرف در ایده یک دفتر سنتی اکنون تبدیل به صنعتی شده که آغازش به اوایل دهه ۹۰ بازمی‌گردد. هیچ گونه اتفاق نظری در رابطه با عنوان سوئیت اداری وجود ندارد، چرا که سوئیت‌های اداری را با نام‌های گوناگونی می‌شناسند، مانند: دفتر پلان آزاد[۴]، دفتر دارای خدمات[۵]، مرکز تجاری[۶]، دفتر اداری[۷]، دفتر مبله[۸]، دفتر منعطف[۹]، دفتر تحت مدیریت[۱۰]، فضای اداری مشترک[۱۱] و هتلینگ اداری.از عبارت office suite برای اشاره به نرم‌افزارهای اداری نیز استفاده می‌شود و این خود نشانگر سردرگمی در بکارگیری این اصطلاح است. برخی افرادهستند که فضایی بلا استفاده از واحدی را که خود نیز آن را اجاره کرده‌اند به شخص دیگری واگذار می‌کنند و آن را «سوئیت اداری» می‌نامند.

سوئیت قابل تغییر[۱۲] نیز به سوئیتی متشکل از چند دفتر با همان امکانات رفاهی یک سوئیت اداری گفته می‌شود. یک شرکت در صورت توسعه ممکن است تصمیم بگیرد فضای خود را از فضایی اداری به سوئیتِ قابل تغییر ارتقا دهد. بسیاری از شرکت‌هایی که سراغ سوئیت‌های اداری می‌روند، شرکت‌های نوپایی هستند که ممکن است تا پایان قرارداد توسعه یابند و یا تعطیل شوند. با توجه به این موضوع، شرایط متغییری در صورت توسعه یا انحلال یک شرکت ارائه می‌شود. این قبیل فضاهای اداری از امکانات رفاهی‌ای برخوردارند که دفاتر کوچک ممکن است از پس هزینه‌های آن بر نیایند، مانند اتاق استراحت، تجهیزات اتاق ویدئو کنفرانس و باشگاه و اسپا. پشتیبانی‌های موقتی مانند دفترهای روزانه یا فضای کاری موقت برای استفاده کوتاه‌مدت یا روزانه نیز ارائه می‌شود و مستأجران از فرصت «استخدام» موقت کارکنان اداری برای کمک در پروژه‌ها نیز برخوردارند.

این دفترها بسیاری از امکانات دفترهای مجازی را نیز ارائه می‌دهند اما برخلاف دفترهای مجازی دارای موقعیتی  فیزیکی هستند. از آنجا که اجاره‌بهای این فضاها اندک است، بسیاری از مستأجران متقاضی برای اجاره فضا به طور مستقیم با مالک در ارتباطند و نه با بنگاه‌های املاک. برخی از متقاضیان نیز از اینترنت برای یافتن فضاهای اداری برای اجاره استفاده می‌کنند. برای این منظور می‌توان به وبسایت‌هایی همچون Regus.com, Loopnet.com or SuiteSearch.com مراجعه کرد.

تاریخچه

در سال ۱۹۸۳، یک آرشیتکت ساکن میشیگان به نام جیمز بلِین[۱۳] متوجه نیاز روزافزون به فضاهای اداری تک‌طبقه‌ای برای شرکت‌های کوچک شد که خواهان آسایش و شرایط دارای انعطاف برای اجاره و حداقل هزینه‌های سربار هستند. در سال ۱۹۸۵، بلین نخستین مرکز خود را به نام امریسنترز[۱۴] در میشیگان باز کرد. سپس مکان‌های دیگری را در میشیگان، ایندیانا، ایلینویز و اوهایو به شرکت خود افزود. با بالا رفتن هزینه‌های زندگی شهری، مسافرت، هتل و دفترهای کاری، در سال ۱۹۸۹ مارک دیکسون[۱۵] در سفری به بلژیک به فکر راه‌اندازی سوئیت اداری افتاد.  شرکت او به ریجاس[۱۶] تغییر کرد، یک شرکت سهامی عام و موفق در زمینه سوئیت‌های اداری جداگانه در سطح جهان. تا این که هزینه‌های این شرکت بیش از حد بالا رفت و در سال ۲۰۰۳ ورشکسته شد. کمتر از یک سال بعد، توانست شرکتش در آمریکا را با سهم شرکت سودده خود در انگلیس از وضعیت ورشکستگی خارج کند. از سال ۲۰۰۳ و پس از مشکلات مالی که ریجاس پشت سر گذاشت، این شرکت تا کنون به موفقیت چشمگیری دست یافته است، چرا که محبوبیت صنعت دفترهای دارای خدمات روز به روز بیشتر می‌شود.

در سال ۱۹۸۹، فردی به نام رالف گرگوری[۱۷] اقدام به راه‌اندازی «دفتر مجازی» کرد. او در آن سال برای نخستین بار صاحب فرزند شده بود و دلش می‌خواست در خانه پیش دخترش باشد، اما می‌خواست وجهه حرفه‌ای شغلش را نیز از دست ندهد. او بعدها شرکتش را به دفتر هوشمند تغییر داد و در سال ۱۹۹۴ مکانی را در کولورادو پایه‌گذاری کرد. گرگوری اندیشه سوئیت اداری را به مفهومی تبدیل کرد که امروزه به آن «دفتر مجازی» می‌گوییم. با وجود مشکلاتی که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ برای این صنعت پیش آمد، صنعت سوئیت اداری جان سالم به در برد و همگام با نیاز روزافزون به فضاهای اداری رشد کرد، اما شرایط اقتصادی کنونی بار دیگر این صنعت را با چالش‌هایی روبه‌رو کرده است. در اقتصاد فعلی، مالکان از مدل سوئیت اداری به عنوان ابزاری برای حفظ فضایشان تا زمانی که مستأجری پیدا کنند که حاضر به پرداخت اجاره بیشتری باشد استفاده می‌کنند.

هتل

شرکت‌های گوناگونی در صنعت اجاره کوتاه‌مدت منازل از اصطلاح «سوئیت اداری» برای توصیف آپارتمان‌هایی مبله به سبک اداری استفاده می‌کنند. Premiere Executive Suites یک شرکت کانادایی پیشتاز در این زمینه است.

استادیوم

جایگاه‌های ویژه در استادیوم‌های ورزشی، مانند استادیوم مشترک‌المنافع[۱۸] تیم اسکیموهای ادمونتون[۱۹]، نیز «سوئیت‌های اداری» نام دارند. این صندلی‌ها را معمولاً شرکت‌ها به مدت یک فصل برای مدیران و مشتریانشان اجاره می‌کنند و اغلب دارای فضاهای گوناگونی هستند، از جمله جایگاه ویژه‌ای در بیرون و یک اتاق داخلی با پنجره‌های بزرگ. این جایگاه‌ها دوازده میهمان یا بیشتر را در خود جای می‌دهد.

 

منبع: en.wikipedia.org/wiki/Executive_suite

[۱] . ۱۰ Downing street[2] . Ottawa Sun[3] . Cameron Hawley[4]. open plan office[5] . serviced office[6] . business center[7] . executive office[8] . furnished office[9] . flexible office[10] . managed office[11] . shared-office space[12] . flexsuite[13] . James Blain[14] . AmeriCenters[15] . Mark Dixon[16] . Regus[17]. Ralph Gregory[18] . Commonwealth Stadium[19] . Edmonton Eskimos[20]. open plan office[21] . serviced office[22] . business center[23] . executive office[24] . furnished office[25] . flexible office26] . managed office[27] . shared-office space

دفتر کارمجازی| منشی تلفنی| دفتر مجازی| خط تلفن مجازی| خرید شماره مجازی| کسب و کار خانگی | کسب و کار جدید| فکس اینترنتی| تلفن گویا| اجاره اتاق در تهران| اجاره دفتر کارکارآفرینی | استارت آپ